نمایندگی هوآوی

نمایندگی هوآوی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

دلایل خاموش شدن ناگهانی مانیتور

 

مانیتورم همچنان سیاه می شود بعد از چند ثانیه چشمک می زند و سپس خاموش می شود، سپس به صفحه سیاه / خالی می رود. گاهی اوقات مجبور می شوم 20 بار آن را روشن و خاموش کنم تا مانیتور به درستی کار کند و بعضی روزها، مانیتور من اصلاً روشن نمی شود! هنگامی که این اتفاق می افتد، چراغ قدرت مانیتور من زرد می ماند و انگار مانیتور در حالت خواب است یا در حالت آماده به کار است. در حالت عادی چراغ برق سبز است وقتی روشن است و به درستی کار می کند. آیا ایده ای دارید که چرا مانیتور من مدام خاموش می شود؟ آیا من باید تعمیر مانیتور انجام دهم و یا نیاز به تعویض آن دارم؟

علت خاموشی در مانیتور

دلایل زیادی وجود دارد که چرا مانیتور مدام خاموش می شود و در نتیجه صفحه خالی می شود. بهترین راه حل این مشکل از طریق فرآیند حذف است. به این ترتیب، من لیستی از کارهایی را که می توانید برای تعیین علت سیاه ماندن یا خاموش شدن پراکنده مانیتور انجام دهید، مرور خواهم کرد.

تعمیر مانیتور

در اینجا خلاصه ای از برخی از آزمایش ها است که می توانید سعی کنید بفهمید چه چیزی ممکن است اشتباه باشد:

از سالم بودن کابل های مانیتور اطمینان حاصل کنید

پیکربندی کابل DVI و HDMI خود را مرور کنید

اطمینان حاصل کنید که کابل های مانیتور آسیب ندیده اند

تنظیمات مدیریت توان را بازنشانی کنید و محافظ صفحه را غیرفعال کنید

آخرین درایور کارت گرافیک را دریافت کنید

مانیتور را روی رایانه دیگری امتحان کنید

نمایشگر LCD را تعمیر یا تعویض کنید

از سالم بودن کابل های مانیتور اطمینان حاصل کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که از اتصال صحیح سیم برق مانیتور و کابل نمایشگر مانیتور اطمینان حاصل کنید.

برای شروع تعمیر مانیتور آن را بچرخانید تا قسمت پشتی آن مشخص شود و به کابل هایی که به آن می رسند توجه داشته باشید. سیم برق مانیتور از پریز برق به مانیتور می رود. اگر ایمن نباشد، مانیتور به سادگی روشن نمی شود (نشان دهنده عدم وجود منبع تغذیه در جلوی مانیتور)، یا ممکن است باعث کوتاه شدن مانیتور شود.

در این حالت، اطمینان حاصل کنید که سیم برق به طور کامل فشار داده شده و اتصال ایمن است. توجه داشته باشید که اکثر کابل های برق مانیتور دارای اتصال C13/C14 هستند.

در مرحله بعد، کابل نمایشگر مانیتور را بررسی کنید. کابل نمایشگر مانیتوری است که تصویر را از کامپیوتر به صفحه LCD منتقل می کند. از پشت کامپیوتر به مانیتور اجرا می شود، بنابراین این بار باید اتصالات را در دو طرف آن بررسی کنید.

برای انجام این کار: به پشت مانیتور بروید و کابل بزرگ دیگر (معمولاً مشکی) را پیدا کنید - کابل DSUB (VGA) 15 پین، DVI یا HDMI خواهد بود. کابل را تا کامپیوتر دنبال کنید و به جایی که وصل شده توجه کنید. حالا مطمئن شوید که کابل به دو سر آن پیچ خورده است.

توجه داشته باشید که کابل های HDMI نمی توانند پیچ شوند. اگر از نظر فضا بسیار محکم هستید و/یا اگر کابل آنقدر ضخیم است که نمی توانید به درستی خم شوید (به منظور ایجاد اتصال)، ممکن است بخواهید از آداپتور HDMI مرد به زن استفاده کنید.

حالا، مانیتور را روشن کنید تا ببینید آیا روشن می شود یا خیر. در غیر این صورت، سیم ها را روی کابل های برق و ویدئو بچرخانید تا ببینید آیا باعث روشن شدن یا خالی شدن مانیتور می شود. اگر یکی از سیم ها خراب است، صفحه نمایش روشن و خاموش می شود تا با حرکت شما همزمان شود. در صورت عدم تغییر، به مرحله بعدی بروید.

پیکربندی کابل DVI و HDMI خود را مرور کنید

در مورد HDMI و DVI، نکات بیشتری را باید در نظر داشته باشید.

به زبان ساده: DVI و HDMI هر دو سیگنال های دیجیتالی هستند. اگر سیگنال خیلی ضعیف باشد، مانیتور با رایانه همگام نمی شود و در نتیجه صفحه خالی می شود. اگر کابل بیش از حد طولانی باشد یا سیگنال جدا شده باشد (با استفاده از DVI یا HDMI جداکننده بدون منبع تغذیه)، این می تواند باعث سیاه شدن مانیتور شود زیرا سیگنال به اندازه کافی قوی نیست.

بر اساس تجربه، برخی از کابل های HDMI پس از مدتی به سادگی همگام سازی صحیح را متوقف می کنند، هرچند قبلاً خوب کار می کردند و حتی اگر همان کابل روی دستگاه دیگری خوب کار می کرد. گاهی اوقات، در صورت تغییر پیکربندی سخت افزاری، کابل های HDMI به درستی کار نمی کنند.

به عنوان مثال، ممکن است یک گیرنده استریو خریداری کرده باشید و کابل را به جای مستقیم از طریق مانیتور از طریق گیرنده عبور دهید. در این حالت، می توانید شکافنده یا گیرنده را دور بزنید و ببینید آیا تفاوتی ایجاد می کند یا خیر.

به هر حال، پیشنهاد می کنیم کابل HDMI دیگری را امتحان کنید. در غیر این صورت، دستگاهی بخرید که دارای AWG (ضخامت) بالا باشد زیرا این امر به اطمینان از سیگنال قوی کمک می کند. کابلهای 6 فوت (یا بزرگتر) 24 AWG CL2 HDMI توسط Monoprice را پیشنهاد می کنیم.

با فرض اینکه کابل ها به طور ایمن به برق متصل شده اند، مانیتور را روشن کرده و بررسی کنید که آیا به علت سیاه شدن نیاز به تعمیر مانیتور ادامه می یابد یا خیر. اگر نه، به مرحله بعدی بروید.

نمایندگی هوآوی...
ما را در سایت نمایندگی هوآوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 169 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 20:42

انواع کابل شبکه

کابل شبکه CAT5e نسبت به کابل CAT5 به‌روزتر و پیشرفته‌تر بوده و انتقال داده در آنها مطمئن تر و سریع تر انجام می‌شود. سرعت کابل CAT5e بین 10 تا 100Mbps است در حالی که سرعت کابل های CAT5e به 1000Mbps هم می‌رسد. برای یک خرید اقتصادی پیشنهاد ما کابل شبکه بلدن CAT5E SFTP CCA با طول ۳۰۵ متر می‌باشد.

کابل شبکه CAT6 در مقایسه با با کابل CAT5 و CAT5e روکش ضخیم‌تری داشته و از جنس PVC و LSZH یا LSOZ می‌باشد. لازم به ذکر است برای مراکز حساس‌تر معمولا از روکش LSZH استفاده می‌کنند. این کابل ها اطلاعات را در طول 35 تا 55 متر با سرعت 10 گیگابیت در ثانیه نیز انتقال می‌دهند. کابل شبکه لگراند CAT6 UTP در سایت برقچی که از نوع بدون فویل و روکش PVC می‌باشد گزینه مناسبی برای خرید می‌باشد.

پچ کورد شبکه

کابل شبکه CAT6A اطلاعات را با سرعت 10 گیگابیت تا طول 100 متر نیز انتقال می‌دهد. این کابل ها معمولت به صورت شیلد دار تولید شده‌است که این امر موجب کارایی بیشتر این کابل شبکه در شبکه‌های حساس‌تر و دقیق‌تر می‌شود. کابل شبکه لگراند CAT6A F/UTP باروکش LSZH از پیشنهادات برقچی بوده که در حلقه‌های 500 متری یافت می‌شوند.

کابل شبکه CAT7 در شرایط آزمایشگاهی می تواند تا سرعت 40 گیگابیت در ثانیه برای طول 50 متر و همچنین تا سرعت 100 گیگابیت درثانیه برای طول 15 متر را انتقال دهد. کابل CAT7 همچنین می تواند تا فرکانس 600 مگاهرتز را پوشش دهد. کابل شبکه نگزنس CAT7 SFTP از پیشنهادات برقچی برای زمانی است که به دقت و سرعت بالایی احتیاج داشته و کابل شبکه اشنایدر CAT7 SFTP یک خرید اقتصادی محسوب می‌شود.

کابل فیبر نوری

کابل فیبر نوری Fiber-optic cable نوعی کابل است که زمینه استفاده از آن بیشتر مربوط به مخابرات است و از آن برای انتقال و یا دریافت اطلاعات با سرعت بالا استفاده می شود. این کابل انواع مختلفی داشته و به طور مثال در دسته بندی های کابل فیبر نوری 6 کور، کابل فیبر نوری 12 کور و کابل فیبر نوری 24 کور یافت می‌شود.

پچ‌ کورد CAT6 توانایی انتقال اطلاعات تا سرعت 10 گیگابیت در ثانیه با فرکانس 250 مگاهرتز را دارد و در نتیجه برای شبکه‌های خانگی کوچک منتسب خواهد بود. پچ‌ کورد CAT6 لگراند و پچ‌ کورد CAT6 نگزنس از برندهای محبوب‌ بازار می‌باشند که در اندازه های متنوع یافت می‌شوند.

پچ کورد CAT6a

فرکانس تحت پوشش پچ کورد شبکه CAT6a به نسبت پچ‌ کورد CAT6، دو برابر شده است و از 250 مگاهرتز به 500 مگاهرتز ارتقا پیدا کرده‌ است. پچ‌ کورد‌ فیبر نوری، در حقیقت همان کابل‌های فیبر نوری کوتاه است که در دو سر آن کانکتورهای مختلفی تعبیه شده ‌است و به همین دلیل می‌توان با استفاده از آن‌ها تجهیزات شبکه را از طریق تجهیزات فیبرنوری همانند پچ‌ پنل‌ فیبرنوری، به یکدیگر متصل کرد.

پچ کورد فیبرنوری نگزنس SC-SC سیمپلکس سینگل مود و پچ کورد فیبرنوری لگراند SC-LC داپلکس سینگل مود از جمله پچ‌ کوردهای پیشنهادی برقچی هستند که در طول‌های ۱ تا ۲۰ متر یافت می‌شوند.

جمع بندی تفاوت پچ کورد با کابل شبکه

در مقاله تفاوت پچ کورد با کابل شبکه در چیست؟ به طور خلاصه به این پی بردیم که کابل شبکه به انواع کابل برای برقراری ارتباط از طریق مخابره داده یا سیگنال اشاره دارد. درحالی که کابل شبکه در مفهموم عام‌تر و روزانه به کابل شبکه اترنت که معمولا کابل شبکه مسی بوده و اشاره به کابل های پرکابرد CAT5e و CAT6 و CAT6a دارد. از طرف دیگر کابل پچ در هر دو انتها دارای کانکتور است تنها بخشی از کابل های شبکه اترنت را تشکیل می دهد.

ممکن است عبارت کابل شبکه و پچ کورد شبکه به جای هم استفاده شوند زیرا شباهت‌های بسیاری به یکدیگر دارند. برای اینکه بفهمیم منظور کدام است به طور مثال یک فروشگاه تجهیزات شبکه را در نظر بگیرید. شما برای خرید پچ کورد شبکه برای اتصال کامپیوتر یا لپتاب به شبکه لن ممکن است عبارت کابل شبکه را به کار ببرید ولی برای خرید آن از واحد شمارش استفاده خواهید کرد ( به عنوان مثال یک کابل شبکه ۶ متری) در صورتی که کابل های شبکه در حلقه های بالاتر از ۱۰۰ متر وجود دارند.

نمایندگی هوآوی...
ما را در سایت نمایندگی هوآوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 152 تاريخ : دوشنبه 27 تير 1401 ساعت: 16:01

نمایندگی خدمات پس از فروش سامسونگ

تعمیرات لوازم خانگی samsung خود از جمله ساید بای ساید، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر(مایکروویو)، جاروبرقی و اسپیلت را به ما بسپارید و مطمئن باشید که از اعتماد به ما پشیمان نخواهید شد. ما با سالها سابقه موفق و درخشان و بعنوان مرکز تخصصی خدمات تعمیرات سامسونگ قطعا پاسخ اطمینان شما را خواهیم داد. نمایندگی تعمیرات سامسونگ با داشتن جواز وپروانه کسب از اتحادیه به عنوان تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی و ارائه دهنده تعمیرات سامسونگ و با حضور متخصصان حوزه‌ی صنعت و الکترونیک آماده عرضه هرگونه خدمات تعمیر و نگهداری انواع محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ است.

خرید لوازم برقی خانگی همیشه از دغدغه های اصلی ما به شمار می رود. صرف هزینه برای خرید لوازم برقی از یک سو و ترس از آسیب دیدن و بلااستفاده بودن این لوازم از سوی دیگر همیشه از دغدغه های ما در زمان خرید بوده است. بدون تردید برند بین المللی سامسونگ همیشه از لحاظ کیفیت و کارایی حرف اول را زده است. تنوع در طراحی و ساخت لوازم خانگی در انواع طرح ها ورنگ ها نیاز همه افراد را مرتفع ساخته است. در مطلب پیش رو سعی برآن داریم شما را با مرکز تعمیرات سامسونگ بیشتر از گذشته آشنا کنیم.

لوازم خانگی سامسونگ و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

 براساس آمار به دست آمده لوازم خانگی سامسونگ به دلیل اعتبار بالا در بین خانواده های ایرانی جایگاه خاص و ویژه ای دارد. به نحوی که هر ایرانی حداقل چندین لوازم خانگی از این برند را در منزل مورد استفاده قرار می دهد. کیفیت بالای قطعات و لوازم جانبی این برند سبب شده است نیاز مصرف کننده به تعمیرات بسیار در مقایسه به سایر برندها کمتر جلوه کند. از آنجایی که هر وسیله برقی در گذر زمان نیاز به تعمیرات و بررسی مجدد برای کارایی بهتر دارد  شما را با نمایندگی تعمیرات سامسونگ در ایران آشنا می کنیم.

مرکز خدمات پس از فروش سامسونگ

مرکز تعمیرات سامسونگ با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص این مهم را برای شما فراهم ساخته است که در کوتاه ترین زمان ممکن لوازم برقی خود را سرویس کنید. تعمیرگاه مجاز سامسونگ تعمیر و بررسی انواع لوازم برقی از قبیل یخچال های ساید بای ساید یا فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، کولر گازی اسپیلت، جاروبرقی و غیره را فراهم آورده است. ما دارای شعب یا نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در سراسر تهران می باشیم.

سرویس دهی خدمات تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

بدون تردید نیاز به وسایل برقی در منزل تعمیرات سریع و اساسی آن را برای افراد بسیار مهم جلوه داده است. از همین رو متخصصان تعمیرات لوازم خانگی با سرویس دهی فوری به صورت 24ساعته را برای شما فراهم آورده است. حتی در روزهای تعطیل شما می توانید در کمتر از 2 ساعت با حضور متخصصان در محل تعمیرات وسایل خود را به آن ها بسپارید. تمامی قطعات دارای ضمانت نامه کتبی است. به شما پیشنهاد می کنیم بدون نگرانی کار را به متخصصین این فن بسپارید، تا از صفر تا صد تعمیرات را در منزل خود شاهد باشید.

اعتبار خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ

حمل و نقل وسایل برقی سنگین از قبیل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی یخچال و ساید به منظور تعمیرات امری زمان بر و خسته کننده است. نمایندگی تعمیرات سامسونگ این نوید را به شما می دهد با دارا بودن جواز و پروانه کسب از اتحادیه به عنوان تعمیرگاه مجاز تعمیرات سامسونگ با حضور متخصصان این فن در منزل شما زحمت جابجایی را به حداقل ممکن برسانید.

نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش سامسونگ در تهران کجاست؟

همچنین دوباره خدمت شما یادآوری میکنیم که اگر دستگاه شما دارای گارانتی می باشد و می خواهید از گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگی سامسونگ استفاده نمایید باید به نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ مراجعه نمایید در غیر اینصورت می توانید روی ما بعنوان مرکز تخصصی خدمات تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ حساب باز کنید.

شرکت سامسونگ در سال ۱۹۳۸ در سئول کره جنوبی تأسیس شد و در سال ۱۹۶۹ به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی در این کشور تبدیل گردید.. این برند معتبر در ابتدا در سال ۱۹۷۰ با تولید اولین تلویزیون خود وارد بازار عرصه لوازم خانگی شد و سپس در سال­های ۱۹۷۴ و ۱۹۷۹ به تولید ماشین لباسشویی و مایکروویو پرداخت.

در حال حاضر لوازم خانگی این برند معتبر، مشتریان زیادی در کشورهای بسیاری از جمله ایران دارد. بنابراین خدمات پس از فروش آن یکی از مهمترین نکات مورد توجه می­باشد. نمایندگی تعمیرات سامسونگ به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات و خدمات بسیاری از برندهای معتبر، آماده ارائه خدمات حرفه ای، سریع و قابل اعتماد جهت تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله تعمیرات سامسونگ در نقاط ۲۲ گانه تهران می باشد.

مرکز تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ یکی از مراکزیست که می توان برای تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ به این مرکز مراجعه کرد. در صورتی که برای تعمیر هر کدام از لوازم خانگی سامسونگ خود به دنبال یک نمایندگی مجاز در تهران می گردید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به نمایندگی تعمیرات سامسونگ است. این مرکز با بهره گیری از کادری مجرب و تعمیر دستگاه های معیوب در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت ها به صورت 24 ساعته آماده ارائه ی خدمات به متقاضیان در سطح شهر تهران می باشد. شما می توانید با مراجعه به این مرکز از نحوه و نوع تعمیر دستگاه های خود مطمئن باشید.

لذا در صورت بروز مشکلات در لوازم خانگی سامسونگ خود با ما تماس بگیرید. تیم پشتیبانی مرکز تعمیرات سامسونگ در ابتدا به صورت تلفنی اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای کرده و سپس در صورت نیاز تکنسین مجرب در حداقل زمان ممکن  به محل اعزام خواهد شد.

نمایندگی هوآوی...
ما را در سایت نمایندگی هوآوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 925 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 18:32

5 روش موثر بازیابی اطلاعات در تبلت سامسونگ

بازیابی اطلاعات پس از تنظیم مجدد کارخانه

اگر شما یا شخص دیگری به طور تصادفی بازنشانی به داده های کارخانه را در دستگاه تبلت سامسونگ خود انجام دهید، تمام داده های شما را در تعمیرات تبلت سامسونگ حذف می کند. چگونه می توانید فایل های خود را برگردانید؟ بدون شک بازیابی اطلاعات از پشتیبان بهترین گزینه برای شماست. با این حال، اگر نسخه پشتیبان ندارید، آیا راهی برای بازیابی اطلاعات پس از تنظیم مجدد کارخانه در تبلت سامسونگ دارید؟ شاید شما به دنبال راه حل های بازیابی هستید و در اینجا توقف می کنید. اگر چنین است شما در جای مناسبی هستید. ما 5 روش اثبات شده را برای کمک به بازیابی اطلاعات تبلت سامسونگ پس از تنظیم مجدد کارخانه فهرست کرده ایم. لطفا نگاهی بیندازید و روشی را بدون معطلی انتخاب کنید.

قسمت 1: نحوه بازیابی اطلاعات پس از تنظیم مجدد کارخانه در تبلت سامسونگ از طریق بازیابی فایل تبلت سامسونگ

این نرم افزار بازیابی فایل تبلت سامسونگ می تواند به طور موثر چندین داده تبلت سامسونگ را پس از تنظیم مجدد کارخانه بازیابی کند، از جمله مخاطبین، عکس ها، موسیقی، پیامک ها، گزارش تماس ها و موارد دیگر. علاوه بر بازنشانی کارخانه، می‌تواند در بسیاری از موارد مانند خطاهای سیستم عامل، خرابی سیستم، حملات ویروس، رمزهای عبور فراموش شده و موارد دیگر، اطلاعات را بازیابی کند. علاوه بر این، می‌تواند کارت‌های SD اندروید را هموار بازیابی کند.

نکات مهم این نرم افزار بازیابی اطلاعات:

- به راحتی عکس ها، فیلم ها، اسناد، فایل های WhatsApp و موارد دیگر حذف شده را پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه در تبلت سامسونگ بازیابی کنید.

- پشتیبانی از بازیابی اطلاعات کارت SD تبلت سامسونگ، از جمله فیلم ها، آهنگ ها، کتاب ها و سایر فایل های رسانه ای.

- به شما امکان پیش نمایش فایل های گم شده و موجود در رابط را می دهد.

- از اطلاعات تبلت سامسونگ خود بدون دردسر در رایانه پشتیبان تهیه کنید.

- حالت اسکن عمیق را برای اسکن کامل فضای ذخیره سازی خود در تبلت سامسونگ با روت ارائه دهید.

علاوه بر این، نه تنها از تبلت سامسونگ، بلکه از سایر دستگاه های اندرویدی نیز پشتیبانی می کند. یعنی می‌توانید آن را روی Samsung Galaxy S21/S20/S10، Samsung Note 20/Note 10، Samsung Galaxy A7/Tab S7/Tab S7 FE/Tab A 8.4، Huawei Mate 40 Pro/Mate 40/Mate Xs/Mate استفاده کنید. 30 Pro/Mate 30، Sony، Google، Xiaomi، OnePlus، ZTE و موارد دیگر.

نحوه ی بازیابی اطلاعات

در اینجا نحوه بازیابی اطلاعات پس از تنظیم مجدد کارخانه در Samsung Galaxy S5 از طریق این ابزار آورده شده است:

مرحله 1. Android Data Recovery را انتخاب کنید

پس از نصب نرم افزار بر روی رایانه خود، لطفاً آن را اجرا کرده و تب «Android Data Recovery» را در رابط انتخاب کنید.

مرحله 2. یک اتصال ایجاد کنید

- لطفاً تبلت سامسونگ خود را از طریق کابل داده به رایانه متصل کرده و گزینه «MTP» را انتخاب کنید. سپس حالت USB debugging را فعال کنید.

- پس از اتصال، می‌توانید انواع فایل‌هایی را که می‌خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید و روی دکمه «بعدی» ضربه بزنید. سپس از شما می خواهد که یک برنامه روت را نصب کنید.

مرحله 3. داده های تبلت سامسونگ را بازیابی کنید

کمی صبر کنید زیرا نرم افزار انواع فایل های انتخاب شده را اسکن می کند. پس از آن می توانید فایل های مورد نظر را در رابط مشاهده و انتخاب کنید. در نهایت، آیکون «بازیابی» را بزنید تا فایل‌ها در رایانه شما ذخیره شوند.

 

قسمت 2: نحوه بازیابی اطلاعات در تبلت سامسونگ پس از تنظیم مجدد کارخانه با استفاده از Samsung Cloud

آیا می خواهید اطلاعات تبلت سامسونگ را پس از تنظیم مجدد کارخانه با Samsung Cloud بازیابی کنید؟ اگر به طور مرتب از فایل های تبلت سامسونگ خود در Samsung Cloud نسخه پشتیبان تهیه می کنید، می توانید به راحتی بازیابی اطلاعات را کامل کنید. به هر حال، لطفاً توجه داشته باشید که Samsung Cloud از 30 ژوئن 2021 از ویژگی Gallery Sync پشتیبانی نخواهد کرد.

راهنمای نحوه بازیابی اطلاعات تبلت سامسونگ پس از تنظیم مجدد کارخانه از طریق Samsung Cloud

مرحله 1. به تنظیمات بروید

لطفاً صفحه نمایش خود را روی تبلت سامسونگ بکشید و برنامه تنظیمات را باز کنید.

مرحله 2. به Samsung Cloud بروید

روی گزینه "Cloud and accounts" ضربه بزنید و Samsung Cloud را مشاهده خواهید کرد.

مرحله 3. بازیابی اطلاعات از Samsung Cloud

برای بازیابی اطلاعات پس از بازنشانی کارخانه، باید روی گزینه "Samsung Cloud" > "Back up and restore" > "Restore data" کلیک کنید. سپس داده های مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی دکمه "بازیابی" کلیک کنید تا فرآیند بازیابی آغاز شود.

 

قسمت 3: نحوه بازیابی اطلاعات پس از تنظیم مجدد کارخانه در تبلت سامسونگ از طریق حساب Google

اگر می‌خواهید پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه از طریق حساب Google خود، اطلاعات تبلت سامسونگ را بازیابی کنید، لطفاً مطمئن شوید که از اطلاعات تبلت سامسونگ خود در Google Drive خود نسخه پشتیبان تهیه کرده‌اید. بنابراین، می توانید وارد Google Drive شوید و از قبل بررسی کنید که آیا یک فایل پشتیبان از دستگاه تبلت سامسونگ شما وجود دارد یا خیر. علاوه بر این، دستگاه خود را به یک شبکه پایدار متصل کنید.

در اینجا نحوه بازیابی اطلاعات پس از تنظیم مجدد Samsung Galaxy S7 از طریق حساب Google خود آورده شده است:

مرحله 1. حساب Google خود را به دستگاه خود اضافه کنید

ابتدا لطفاً به تنظیمات هوشمند تبلت سامسونگ بروید و روی نماد «پشتیبان گیری و تنظیم مجدد» ضربه بزنید. سپس ویژگی «پشتیبان‌گیری از داده‌های من» را روشن کنید و روی گزینه «حساب پشتیبان» > «افزودن حساب» کلیک کنید تا وارد حساب Google خود شوید.

مرحله 2. بازیابی اطلاعات پشتیبان از Google Backup

برای بازیابی داده‌ها پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه در تبلت سامسونگ، می‌توانید حسابی را که هم‌اکنون تایپ کرده‌اید انتخاب کنید. سپس انواع فایل‌هایی را که می‌خواهید بازیابی کنید، روشن کنید و نماد «اکنون همگام‌سازی» را بزنید. این فایل های پشتیبان را از طریق شبکه با تبلت سامسونگ شما همگام می کند.

قسمت 4: نحوه بازیابی اطلاعات از پشتیبان گیری سوئیچ هوشمند تبلت سامسونگ

تقریبا همه کاربران تبلت سامسونگ سوئیچ هوشمند تبلت سامسونگ را می شناسند. این یک ابزار مناسب برای پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات تبلت سامسونگ است. بنابراین، از شما برای بازیابی اطلاعات پشتیبان از رایانه خود به دستگاه تبلت سامسونگ پشتیبانی می کند. با این حال، اگر فایل های پشتیبان را حذف کنید، نمی توانید اطلاعات را بازیابی کنید. همچنین می تواند بدون هیچ تلاشی اطلاعات را از تبلت سامسونگ به تبلت سامسونگ منتقل کند.

آموزش نحوه بازیابی اطلاعات پس از تنظیم مجدد کارخانه از طریق سوئیچ هوشمند تبلت سامسونگ

مرحله 1. Smart Switch را اجرا کنید

لطفاً نرم افزار را روی رایانه خود اجرا کنید و تلفن تبلت سامسونگ خود را با کابل USB به رایانه متصل کنید.

مرحله 2. انواع داده های خود را انتخاب کنید

روی نماد «بازیابی» > «داده‌های پشتیبان خود را انتخاب کنید» ضربه بزنید. سپس انواع داده هایی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید و روی نماد "OK" کلیک کنید.

مرحله 3. بازیابی داده ها از پشتیبان گیری

در نهایت، روی دکمه "بازیابی اکنون" ضربه بزنید تا روند شروع شود. پس از اتمام، فایل های خود را در دستگاه تلفن همراه تبلت سامسونگ خود دوباره به دست خواهید آورد.

قسمت 5: نحوه بازیابی عکس ها پس از تنظیم مجدد کارخانه در تبلت سامسونگ از طریق برنامه Gallery

نمی دانید چگونه می توان عکس های حذف شده را پس از تنظیم مجدد کارخانه در تبلت سامسونگ بازیابی کرد؟ در واقع، یک راه ساده برای بازیابی عکس های شما وجود دارد. یک سطل بازیافت گالری در اکثر دستگاه های تلفن همراه تبلت سامسونگ برای ذخیره عکس های حذف شده به مدت 30 روز وجود دارد. اگر بازنشانی کارخانه، عکس‌های موجود در سطل بازیافت را پاک نکرده باشد، همچنان می‌توانید عکس‌های حذف شده خود را برگردانید.

در اینجا نحوه بازیابی عکس ها پس از تنظیم مجدد کارخانه در تعمیرات تبلت سامسونگ از طریق برنامه Gallery آورده شده است:

مرحله 1. برنامه گالری را راه اندازی کنید

برنامه را باز کنید و روی نماد "بیشتر" در بالا سمت راست کلیک کنید.

مرحله 2. به سطل بازیافت بروید

روی گزینه «تنظیمات» > «سطل بازیافت» ضربه بزنید و تصاویر حذف شده خود را روی صفحه نمایش خواهید دید.

مرحله 3. عکس ها را از سطل بازیافت بازیابی کنید

عکس‌هایی را که می‌خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید و روی دکمه «بازیابی» در پایین کلیک کنید. سپس می توانید عکس های خود را در برنامه گالری مشاهده کنید.

نمایندگی هوآوی...
ما را در سایت نمایندگی هوآوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 131 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 13:47

مرکز تعمیرات سامسونگ

تعویض گلس موبایل Samsung

برای افزایش ضریب امنیت تاچ و ال سی دی گوشی های هوشمند، قطعه ای تحت عنوان گلس در این دستگاه ها تعبیه شده است. تعویض گلس موبایل Samsung زمانی انجام می شود که ال سی دی شکسته باشد و تاچ کار کند. در این شرایط در واقع ال سی دی آسیبی ندیده و گلس به جای آن شکسته است. برای برداشتن گلس آسیب دیده و نصب گلس جدید به شکل بی نقص و کامل، باید دقت بسیاری به خرج داد.

اگر این کار با فشار انجام شود، ممکن است ال سی دی آسیب ببیند. همچنین اگر هوا بین گلس و صفحه نمایش باقی بماند، هم دستگاه چهره زیبایی نخواهد داشت و هم احتمال آسیب دیدگی تاچ در درازمدت وجود دارد. تیم تعمیرات موبایل سامسونگ، فرایند تعویض گلس گوشی سامسونگ را با استفاده از دستگاه لمینیت انجام می دهند. این دستگاه، سرعت عمل و دقت بسیار بالایی دارد و از نفوذ هوا و آلودگی زیر گلس جلوگیری خواهد کرد.

گارانتی خدمات نمایندگی تعمیرات

مدیریت نمایندگی تعمیرات سامسونگ همگام با سازمان های پیشرفته ارائه دهنده خدمات در دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد و تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز تعمیرات سامسونگ را به ویژه در پارت تعمیرات موبایل سامسونگ گارانتی نموده است. گارانتی خدمات در نمایندگی تعمیرات Samsung اگرچه بسته به نوع سرویس دریافت شده متفاوت است لیکن تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه را شامل می گردد. گارانتی خدمات ارائه شده دراین مرکز تعمیرات سامسونگ از آن روست که تیمی متخصص از تعمیرکاران و کارشناسان فروش با نمایندگی تعمیرات سامسونگ همکاری می کنند و میزان خطا در سرویسهای ارائه شده بسیار اندک است.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

فروشگاه مرکز تعمیرات سامسونگ ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش گوشی های سامسونگ و خدمات پس از آن به هموطنان گرامی است. متقاضیان خرید هر یک از موبایل های سامسونگ می توانند پس از مراجعه به نمایندگی تعمیرات سامسونگ و دریافت تخصصی ترین مشاوره ها و راهنمایی های بایسته، کالای مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ تخصصی ترین اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیار خریداران محترم قرار می دهند و بدین واسطه، آنها را در لذتِ داشتنِ یک خرید مقرون بصرفه و مناسب یاری می دهند.

تعمیرات سامسونگ

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سامسونگ محدود به دستگاه خاصی نیست و تمامی تولیدات کمپانی سامسونگ را شامل می گردد؛ از همین رو شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به این مرکز تعمیرات سامسونگ تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات محصولات سامسونگ را دریافت دارید و دستگاه های معیوب خویش را تعمیر و ترمیم نمایید. با توجه به تنوع و گوناگونی موجود در محصولات ارائه شده از سوی کمپانی سامسونگ، در پارت های ارائه دهنده خدمات در این مرکز تعمیرات سامسونگ نیز این تنوع و گوناگونی مشاهده می شود. به عبارتی دیگر در مرکز تعمیرات سامسونگ خدمات مرتبط با هر محصول در پارت جداگانه – مثلاً در پارت نمایندگی تعمیرات سامسونگ – و به دست کارشناسان همان حوزه ارائه می گردد.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در تلاش است تا با ارائه خدمات باکیفیت رضایت تمامی کاربران سامسونگ را کسب نماید. در این راستا مدیریت نمایندگی سامسونگ، تیمی از خبره ترین کارشناسان را به همکاری فراخوانده و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است. همکاری این دو مجموعه، سبب گشته تا «کیفیت» و «دقت» جزء لاینفک تمام خدماتی گردند که در این مرکز تعمیرات سامسونگ ارائه می گردد.

دارندگان و کاربران محصولات سامسونگ می توانند با حضور در این مرکز تعمیرات سامسونگ و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، ارتقا و سرویس را دریافت نمایند. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز تعمیرات سامسونگ به دلیل اطمینان از سطح خُبرگی و تخصص کارشناسان و مهندسان، به همراه ضمانت و گارانتی انجام می پذیرد.

بازگشایی قفل تبلت با رمز عبور

هنگامی که یک تبلت سامسونگ قفل است، می توانید به راحتی با وارد کردن رمز آن را باز کنید، اما مواقعی وجود دارد که رمز عبور را فراموش می کنید. در چنین مواردی، نحوه باز کردن قفل یک تبلت اندرویدی بدون رمز عبور غیرممکن یا بسیار دشوار به نظر می رسد. با این حال، برخی از گزینه های آسان وجود دارد که به شما کمک می کند قفل دستگاه تبلت سامسونگ خود را باز کنید حتی اگر الگو، رمز عبور و غیره را فراموش کرده اید.

بنابراین، در این مقاله، ما موثرترین راه حل ها را در مورد نحوه باز کردن قفل تبلت در صورت فراموش کردن گذرواژه خود پوشش می دهیم! این که آیا تبلت شما با گذرواژه، پین، الگو یا اثر انگشت قفل شده است، این راه حل ها بی عیب و نقص کار خواهند کرد!

روش های باز کردن

هنگام تنظیم قفل برای تبلت سامسونگ خود، به طور کلی 3 گزینه برای قفل کردن دارید که شامل رمز عبور، پین یا الگو است. بنابراین، "نحوه باز کردن قفل تبلت اندروید" وضعیت شگفت انگیزی نیست اگر رمز عبور، پین یا الگوی صحیح را بدانید.

برای بازگشایی قفل تبلت سامسونگ با پین، گذرواژه یا الگوی صحیح، کافی است تبلت را باز کرده و رمز عبور یا پین را وارد کنید. در مقابل، اگر الگو را تنظیم کرده اید، کافی است با اتصال نقاط الگو را بکشید و قفل تبلت سامسونگ شما فوراً باز می شود!

این همه در مورد چگونگی بازگشایی قفل تبلت هنگامی که رمز عبور مشخص شد، بود! حال، بیایید نگاهی بیندازیم که در صورت فراموش کردن رمز عبور، چگونه قفل تبلت خود را باز می کنید!

چگونه قفل را بدون رمز عبور باز کنیم؟

باز کردن قفل یک تبلت سامسونگ بدون رمز عبور ممکن است بسیار چالش برانگیز باشد، اما با ابزارهای مناسب در دست. آنطور که به نظر می رسد سخت نیست! بنابراین، در اینجا لیستی از 4 روش اصلی است که می توانید برای باز کردن قفل تبلت هنگام فراموش کردن رمز عبور استفاده کنید.

روش 1: بازگشایی قفل تبلت از طریق قابلیت Unlocker

DroidKit یک ابزار تبلت سامسونگ Unlocker عالی است که به شما کمک می کند قفل تبلت سامسونگ خود را بدون رمز باز کنید! با ویژگی های عالی و سازگاری بالا.

این ابزار به عنوان یکی از توصیه شده ترین ابزارها در مورد باز کردن قفل دستگاه، از برداشتن تعداد انگشت شماری از انواع رمز عبور که شامل پین ها، الگوها، اثر انگشتان، شماره های دیجیتالی، شناسه چهره و غیره از iPad شما است پشتیبانی می کند. با استفاده از DroidKit، می توانید رمز عبور را به سرعت حذف کرده و در چند مرحله به تبلت سامسونگ خود دسترسی پیدا کنید.

مرحله 1. ابزار DroidKit را روی رایانه خود نصب و اجرا کنید و به حالت "باز کردن صفحه" در رابط اصلی بروید تا روند باز کردن قفل را آغاز کنید.

مرحله 2. در صفحه "باز کردن صفحه"، تمام یادداشت ها را با دقت بخوانید و پس از اتصال تبلت سامسونگ خود از طریق کابل USB، روی دکمه "شروع" کلیک کنید.

مرحله 3. اکنون، دستورالعمل های روی صفحه را با دقت دنبال کنید تا تبلت خود را در حالت بازیابی قرار دهید. با این کار الگوهای حافظه پنهان در تبلت شما پاک می شود و در عرض چند دقیقه قفل صفحه تبلت تبلت سامسونگ به طور خودکار ناپدید می شود.

مرحله 4. حذف کلمات عبور از تبلت سامسونگ خود با ابزار DroidKit بدون هیچ زحمتی و ساده بود!

service-samsung.ir

نمایندگی هوآوی...
ما را در سایت نمایندگی هوآوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 177 تاريخ : يکشنبه 19 تير 1401 ساعت: 19:07

سیم و کابل های نانوتیوب کربنی چیست؟

انسان در طول حیات نه چندان بلند مدت خود بر روی زمین (در مقایسه با عمر زمین شناسی زمین)، همواره بهطور خود خواسته یا نا خود آگاه، گام در راستای ویرانی زمین و منابع آن برداشته است. از تخریب ها و ویرانی هایی که جنگ ها به بار آورده و می آورند تا گازهای گلخانه ای و تخریب لایه محافظ و گرمایش زمین همه و همه مثال های بی پایانی هستند که ما انسان ها بر سر این کره خاکی با زیستن بر روی آن آورده ایم. امروزه ولی آگاهی و البته به لطف فن آوری و مدرنیته، توانایی ما، به جایی رسیده که تصمیم داریم تا می توانیم جلوی تخریب ها را با بهره گیری از تکنولوژی های مختلفی که حاضر به خدمت خود ساخته ایم، بگیریم. در متن زیر قصد داریم به نسل جدید سیم و کابل های نانو کربنی در همین راستا بپردازیم؛ همراه ما باشید

طرح مسئله

همانطور که مستحضر هستید، یکی از مهم فن آوری های دهه ی اخیر که باعث تسهیل مصرف بسیاری از مواد کم کاربرد طبیعی و جایگزینی آن ها با مواد معدنی و آلی در خطر پایان یافتن شده است، فن آوری نانو (Nano Technology) می باشد که در واقع و توضیح صحیح و در عین حال عامیانه تر آن؛ استفاده از ماده در مقیاس اتمی، مولکولی و فوق مولکولی برای اهداف صنعتی است. در اینجا ما می خواهیم به فواید استفاده از ماده یا متریال کربن نانو تیوب (Carbon-NanoTube/CNT) و جایگزین نمودن آن با سیم و کابل معمولی پلاستیکی و غیره بپردازیم که از زمانی که دسترسی به CNT البته به صورت آزمایشگاهی و در دست محققان به قطعیت رسید، بر آنها این امر واضح شد که موقعیتی بسیار مناسب برای تولید سیم و کابل هایی با مواد و متریال جدید در دست است که موجب کاهش سطح سختی/ جرم یا حساسیت کمتر به فرسودگی خواهد بود.

نانو تیوب های کربنی (CNT) به علت خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فردی که دارند، بستر و موقعیت هایی مناسب در راستای ادغام یا یک پارچه سازی با در سیم و کابل ها برای انتقال داده ها و اطلاعات و رسانایی که باید را نیز فراهم آورده اند. این نانو تیوب‌ها در سینی کابل قرار میگیرند. در حال حاضر، تسمه ها، نوار ها و سیم های کربن نانو تیوب یا سی ان تی تبدیل به جایگزین هایی مناسب برای رسانا های فلزی، کابل های کواکسیال (Coaxial)، یو اس بی (USB) و همچنین انواع کابل شبکه (Etheet Cable) البته به صورت آزمایشی و غیر رسمی به نظر می آیند و تنها نیاز به بستر سازی برای استفاده عمومی از آنها نیاز است.

مصارف سیم و کابل نانو تیوب کربنی

البته CNT یا نانو تیوب های کربنی در برخی مصارف غیر عمومی مانند لایه کشی رسانا ی بیرونی یا خارجی کابل کواکسیال (که حالت بافت هم دارد)، ممکن است جهت دستیابی به مزیت هایی همچون کاهش جرم (وزن) کابل بر واحد طول آن (جرم/طول) که در برخی مواقع به پنجاه در صد هم می رسد، به عنوان جایگزین متریال اصلی استفاده شوند که این نیز می تواند بسیار قابل توجه باشد. مواد نانو تیوب حجیم دارای ویژگی های خاصی هستند که به نسبت رسانا های فلزی مزایایی مانند تحمل خمیدگی و پایداری محیطی (که اتفاقا نکته مورد نظر ما و دغدغه طبیعت نیز هست) نیز دارند.

البته در سیم و کابل های نانو کربنی، مقاومتی بیش از 200.000 دور چرخش بدون نیاز به افزایش مقاومت نیز مشاهده شده است. علاوه بر این، سیم های CNT در محیط فساد (1 مولار هیدروکلرواید) نیز پس از 80 روز هیچ افزایش مقاومتی در سطح نشان نداده و تغییر بسیار اندکی با دمای (<1% از 170–330 K) نشان داده اند که در مصرف، میتوان آن را به حساب نیاورد. این عملکرد نسبت تمام سیم های معمولی برتری محسوسی دارد و برای استفاده در این صنعت مناسب و کاملا نوین است. با این وجود، برای اینکه CNT ها به عنوان جایگزینی کامل برای فلزات عمل کنند، می بایست قابلیت رسانایی الکتریکی آنها بیش از اینها بهبود یابد. البته اخیراً ضریب هدایت سیم های CNT ساخته شده از طریق چگالش (متراکم شدن) و نا خالص سازی همزمان از 1.3 × 106 S/m فراتر رفته است. این سطح از رسانایی در نانو تیوب ها، رسانایی آنها را به مس (5.8 × 107 S/m) نزدیک ‌تر می‌ کند و با برخی از در برخی شرایط جرمی، نزدیک به با برخی فلزات (مانند طلا) رقابت می شوند.

مقایسه سیم و کابل معمولی و نانو

پیش روی های علمی مذکور در بکارگیری کربن نانو تیوب ها (مانند غنی سازی، ناخالص سازی، هم ترازی، متراکم سازی و …) نشان دهنده پیشرفت ما به سوی اهداف نهایی زیست محیطی مان هستند. اما به موازات تلاش ‌های انجام گرفته برای بهبود در انباشت رسانایی، ادغام CNT ها در ساختار هر کابل ‌و سیمی نیازمند توسعه قابل توجهی در زمینه حساسیت الکتریکی خواهد بود. روش های مختلفی برای تماس سیم و کابل های نانو تیوب حجیم با فلزات (در راستای تلفیق و احتمال بدست آوردن توانایی ذاتی آنها) در حال بررسی و پیشنهاد شدن هستند که به آنها روشی برای کاهش مقاومت تماس تلفیقی CNT-فلز ها از طریق آبکاری الکترولس هم باید اضافه کرد.

در انتها، باید برای جمع بندی گفت این نتایج، پیشرفت کربن نانو تیوب ها و سینی کابل در حرفه و تکنولوژی سیم و کابل را نشان می دهد که اگرچه برای محیط زیست و منابع طبیعی حیاتی و مفید است، اما نانو رسانا ها می توانند تبدیل به فن آوری های مخربی در بخش طراحی ظاهری این حرفه، یعنی سیم و کابل کشی نیز بشوند.

نمایندگی هوآوی...
ما را در سایت نمایندگی هوآوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 145 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 16:32

آشنایی اولیه با انواع ترانس

جریان فوکو یا گردابی ترانس چیست؟

جنس هسته از آهن فرومغناطیس است، این ماده رسانای الکتریکی خوبی است و در هنگام تغییر شار مغناطیسی، هسته اتصال کوتاه شده و جریان الکتریکی موسوم به جریان گردابی در آن به وجود می آید. همان گونه که گفته شد، برای رفع این مشکل، هسته ی ترانسفورماتور را ورقه ورقه می سازند.

انواع و اقسام ترانس چیست؟

ترانس چیست و انواع آن کدام است؟ به منظور اهداف معین و مشخصی ترانسفورماتورها ساخته می شود، که کاربرد هر یک را مشخص می کند. ترانسفورماتورهایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، عبارتند از:

ترانس تطبیق امپدانس

این نوع ترانس به دو منظور کاربرد دارد:

انتقال بیشترین توان برای امپدانس مقاومتی.

پیشگیری از انعکاس امواج ولتاژ و جریان در فضاهای موج بَر.

ترانس جریان

این نوع ترانس، به منظور تست و نسبت گیری جریان و مقایسه ی گذر جریان از سیم پیچ اولیه خود و همچنین القای جریان در سیم پیچ ثانویه به کار می رود. به عبارتی در نقاطی که نیاز است جریان به دقت تحت نظر باشد از ترانسفورماتور جریان استفاده می شود. مطالعه مقاله مقاومت الکتریکی به زبان ساده را توصیه می کنیم.

ترانس ولتاژ

ترانسفورماتوری که دارای ولتاژ اولیه ی زیاد و ولتاژ ثانویه ی کم است و هدف آن، فراهم آوردن نمونه ی ولتاژ قدرت برای دستگاه های کنترل و اندازه گیری می باشد. این ترانسفورماتور باید بسیار دقیق عمل کرده و در ولتاژهای اصلی مدار، اعوجاج ایجاد نکند.

رآکتور اشباع

جهت کم کردن تلفات سوئیچینگ ترانزیستورهای قدرت موسوم به ZCS از رآکتور اشباع استفاده می شود. این دستگاه نوع خاصی است که هسته ی آن را با جریان DC عمداً اشباع می کنند تا خاصیت القایی آن به شدت کم شود.

ترانس هسته ی هوایی

برای از بین بردن مشکلاتی که ترانسفورماتور با هسته‌ی فرومغناطیس دارد، از قبیل پسماند شار مغناطیسی، تلفات جریان گردابی و تلفات هیسترزیس، می توان از ترانسفورماتور با هسته‌ی هوا استفاده کرد.

در این صورت برای مبدل های فرکانس بالا مانند کاربردهای رادیویی که نبودن نویز و اعوجاج از اهمیت بسیاری برخوردار است از این نوع ترانسفورماتور استفاده می شود.

ترانس تفاضلی متغیر خطی

ترانس تفاضلی متغیر خطی به منظور اندازه گیری جابه جایی خطی استفاده می شود. این ترانس دست دوم به صورت استوانه و دارای سه عدد سیم پیچ است.

ترانس با اتصال مثلث باز (V-V) و ترانس Scott -T (اتصال اسکات)

در واقع این تقسیم بندی به انواع متداول ترانس با دوگونه اتصال سیم پیچ ها اشاره می کند.

اتوترانسفورماتور: این ترانسفورماتور تنها از یک سیم پیچ تشکیل شده است، دارای دوسر ورودی و خروجی و یک سر درمیان است.

مزیت های اتوترانسفورماتور به این صورت است که با نسبت دور بالای یک ترانسفورماتور، توان اتوترانسفورماتور بسیار بیشتر از یک ترانسفورماتور عادی است. در واقع از نظر توان می توان گفت که یک اتوترانسفورماتور، بسیار کوچک تر از ترانسفورماتوری با توان مشابه است. مطالعه مقاله اصطلاحات برق قدرت را پیشنهاد می کنیم.

منظور از سه فاز بودن ترانس چیست؟

ترانسفورماتور سه فاز به دو نوع تقسیم می شوند:

سه پارچه: این نوع ترانسفورماتور از سه ترانسفورماتور تک فاز تشکیل می شود.

سه فاز سه پارچه: این ترانسفورماتور از یک هسته مشترک تشکیل شده است.

جایگاه روغن در ترانس چیست؟

روغن در ترانسفورماتور نقش حیاتی دارد.

روغن بایستی عایق باشد.

روغن موجب تبادل حرارت می شود.

ترانس دست دوم

نمایندگی هوآوی...
ما را در سایت نمایندگی هوآوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 142 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 13:15

نمایندگی سامسونگ
به دنبال خرید گوشی سامسونگ هستید یا به دنبال تعمیر آن؟ اگر دوست دارید یکی از مدل‌های گوشی سامسونگ را خریداری کنید یا اینکه به دنبال مرکز معتبر و متخصصی برای تعمیر موبایل سامسونگ هستید، ما به شما نمایندگی موبایل سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم.
 
نمایندگی موبایل سامسونگ در کنار ارائه خدمات فروش انواع مدل‌های موبایل سامسونگ، خدمات پس از فروش این دستگاه شامل: گارانتی، عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری را به کاربران ارائه می‌دهد. به گونه‌ای که کارشناسان این مرکز با در نظر گرفتن بودجه و نیاز مشتریان ّنمخود بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ را به آن‌ها معرفی کرده و تمامی مشاوره‌های لازم را به رایگان به آن‌ها ارائه می‌دهند.
 
از طرفی تکنسین‌های نمایندگی سامسونگ با عیب‌یابی این دستگاه مشکل اصلی آن را که یا نرم‌افزاری است یا سخت‌افزاری تشخیص داده و با سرعت و دقت بالایی آن را برطرف می‌کنند. ادامه این مطلب را دنبال کنید تا با خدمات ویژه نمایندگی فروش و تعمیرات موبایل سامسونگ آشنا شوید.
 

نمایندگی سامسونگ در تهران


خوشبختانه نمایندگی موبایل سامسونگ از شعبه‌های متعددی در تهران برخوردار است که خدمات فروش و تعمیرات انواع مدل‌های موبایل سامسونگ را به کاربران ارائه می‌دهند. شعبه‌های نمایندگی سامسونگ در تهران در مناطق:
 
ستارخان، سعادت‌آباد، فرجام، میرداماد، تجریش، پیروزی و ولیعصر قرار دارند؛ بنابراین کاربران تهرانی موبایل سامسونگ درصورتی که تصمیم داشتند از خدمات ویژه نمایندگی سامسونگ استفاده کنند، می‌توانند به نزدیک‌ترین شعبه نمایندگی سامسونگ نسبت به محل سکونت خود مراجعه کنند.
 
نمایندگی گوشی سامسونگ در کرج
شعبه‌های نمایندگی موبایل سامسونگ تنها به کلان‌شهر تهران محدود نمی‌شوند بلکه این مرکز در کلان‌شهر کرج، منطقه شاهین ویلا نیز شعبه دارد؛ بنابراین کاربران کرجی نیز می‌توانند برای استفاده از خدمات فروش، پس از فروش و تعمیرات تخصصی موبایل‌ سامسونگ به صورت حضوری به نمایندگی گوشی سامسونگ در کرج مراجعه کنند.
 
نمایندگی موبایل سامسونگ از دو بخش بسیار بزرگ شامل فروش و تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ تشکیل شده است که کارشناسان بخش فروش موبایل سامسونگ، ضمن مشاوره و راهنمایی دقیق کاربران جدیدترین و بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. در بخش تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ نیز تکنسین‌های حرفه‌ای حضور دارند که خدمات عیب‌یابی و تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایل سامسونگ را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.
 
 

نمایندگی سامسونگ در شهرستان‌ها


خدمات نمایندگی موبایل سامسونگ تنها شامل حال کاربران کرجی و تهرانی موبایل سامسونگ نمی‌شود. کاربران شهرستانی هم می‌توانند به راحتی از خدمات این مرکز استفاده کنند اما چگونه؟ اگر در شهرستان ساکن هستید و با مشکلی در گوشی خود مواجه شده‌اید برای اینکه بتوانید از خدمات عیب‌یابی و نمایندگی تعمیرات سامسونگ استفاده کنید باید موبایل خود را به شعبه مرکزی نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران ارسال کنید.
 
در واقع یکی از مهم‌ترین خدمات این مرکز در شهرستان‌ها، دریافت موبایل‌های معیوب شده کاربران و تعمیر آن‌ها است. به گونه‌ای که کارشناسان گوشی معیوب شده را تحویل گرفته، آن را مورد عیب‌یابی و تعمیر قرار می‌دهند و این دستگاه را مانند روز اول بدون هیچ مشکلی به آدرس مورد نظر کاربر در شهرستان ارسال می‌کنند.
 
خدمات نمایندگی گوشی سامسونگ
نمایندگی گوشی سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه اعم از تعمیر، بهسازی، فروش، ترمیم، بازیابی اطلاعات، تعویض قطعات و … است. متقاضیان هر یک از سرویس های مذکور می توانند پس از حضور در این مرکز و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات تخصصی مورد نظر خود را دریافت نمایند. نمایندگی گوشی سامسونگ با تجهیز کارشناسان خویش به امکاناتِ پیشرفتۀ فروش و تعمیر توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در این دو حوزه مطرح سازد.
 
خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات این مرکز، محدود به اشکالی خاص نیست و تمامی سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این محصول را دربر می‌گیرد. تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل سامسونگ، بازیابی و ریکاوری اطلاعات گوشی سامسونگ، تعویض باتری معیوب و از کار افتاده کلیه برندهای موبایل، تعویض گلس و صفحه نمایش گوشی سامسونگ، تعمیرات تاچ انواع گوشی سامسونگ و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز است.
 
تعمیر برد موبایل سامسونگ
یکی از اقداماتی که در نمایندگی موبایل سامسونگ و با هدف رفع مشکلات این دستگاه انجام می شود، تعمیر برد است. برد یک قطعه تعیین کننده و مهم در انواع محصولات الکترونیکی است که در گوشی های هوشمند نیز تعبیه شده است. این قطعه، درست مثل مادربرد در کامپیوتر، به نوعی کنترل کننده سایر قطعات گوشی است. بخش های مختلفی همچون پردازنده، رم و … روی برد قرار دارند و توسط آن هدایت و کنترل می شوند.
 
بنابراین بیراه نیست اگر بگوییم خرابی برد یا سوختن آن، می تواند گوشی را به طور کلی از کار بیندازد. تعدادی مقاومت، خازن، سیم پیچ و ترانزیستور در این قطعه وجود دارند که فرایند تعمیر برد موبایل سامسونگ ، روی تعمیر و تعویض آنها متمرکز می شود. چنانچه با تعویض این بخش ها برد با حالت عادی باز گردد، تعمیرات موبایل Samsung به پایان خواهد رسید. اما گاهی، به ویژه وقتی برد می سوزد، تعمیر این قطعه عملا امکان پذیر نبوده و چاره ای جز تعویض آن باقی نخواهد ماند. تعویض برد هزینه بالایی دارد و بهتر است تا حد امکان از آسیب دیدگی این قطعه جلوگیری کنید.
 
نمایندگی هوآوی...
ما را در سایت نمایندگی هوآوی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 135 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 17:01

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :